Reklamační řád

Na výrobky v e-shopu www.woodkingdom.cz je poskytována záruka 2 roky a reklamace se řídí legislativou ČR ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Veškeré zásilky, které zákazník přebírá, doporučujeme ještě v přítomnosti řidiče prohlédnout z hlediska neporušení či nerozlepení obalů, nerozříznutí originálních pásek a přelepek výrobce. V případě porušení je potřeba zásilku ihned rozbalit a zkontrolovat úplnost obsahu. V případě zjištěného poškození či neúplnosti zásilky je třeba na místě sepsat škodní zápis o charakteru a rozsahu vzniklé škody nebo soupisu zboží, které v zásilce chybí. Kupující podpisem (u dopravce / na poště) či převzetím zboží zároveň potvrzuje, že dodané zboží nenese známky zjevných vad a poškození. Současně souhlasí, že vlastnictví ke zboží přechází na kupujícího okamžikem úplné úhrady kupní ceny.

Je-li zboží při dodání poškrábané, deformované a podobně, je nutné toto oznámit prodávajícímu neprodleně. Nejpozději v den převzetí zásilky. Na pozdější reklamaci z těchto důvodů nebude brát zřetel.

Nedodržením výše popsaného postupu reklamačního řízení dodané zásilky se příjemce vystavuje nebezpečí neuznání případné reklamace. 

 

Vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Nevztahuje se na zboží, které je vyráběné na míru dle zákazníkova přání. Nárok vrácení zboží musí být oznámen e-mailem na adresu info@woodkingdom a po domluvě s prodejcem musí být zásilka poslána přímo na adresu: Wood Kingdom s.r.o., Jindřicha Bubeníčka 1597/3, 104 00 Praha 10- Uhříněves.

Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od vrácení zboží (převzetí zboží firmou) na bankovní účet uvedený kupujícím.

 

Reklamace zboží v období 2 let

Nárok na reklamaci zboží je nutné oznámit prostřednictvím e-mailu, kde uvedete své jméno, číslo objednávky a popis závady. Případné přiložení fotodokumentace urychlí vyřízení procesu reklamace. Následně se s Vámi prodejce spojí a probere možnosti reklamace. V případě nutnosti bude reklamované zboží po domluvě zasláno přímo na adresu Wood Kingdom s.r.o., Jindřicha Bubeníčka 1597/3, 104 00 Praha 10- Uhříněves.

Naše odpovědnost je limitována na přiměřenou opravu produktu, výměnu za nové zboží nebo opakovanou výrobou zakázky, pokud nemůže být výrobek opraven či vrácení peněž.

Reklamace může být vyřízena těmito způsoby:

  1. uznání reklamace v plném rozsahu - oprava, zaslání nového výrobku či vrácení peněž do 14 dnů
  2. částečné uznání reklamace
  3. neuznání reklamace

O výsledku reklamace bude zákazník informován emailem uvedeným v objednávce. Tímto oznámením je splněna zákonná lhůta 30 dnů na vyřízení reklamace.

Reklamační řád platí od 11. února 2019 

Reklamační protokol zde ke stažení:

Reklamační protokol

Šablonu upravil Tomáš Hlad.