Objednávky a doručení Slovensko
Jak objednávat zboží ze Slovenska?
Změna měny na EURO:
V pravém horním rohu našeho e-shopu můžete jednoduše změnit měnu na Euro nebo vše nastavit až v nákupním košíku. Pokud máte změněno, tak už stačí jen si vybrato zboží a objednat.
Doručení zboží Slovensko:
Balíček Vám můžeme zaslat prostřednictvím Pošty, která Vám doručí zásilku přímo do rukou na Vámi zvolenou adresu. Pokud Vás doručovatel nezastihne, zanechá vám informace v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště.
Základní cena doručení poštou je 8€
Balíček Vám můžeme také zaslat prostřednictvím Zásilkovny. Zásilkovna je služba fungující na základě výběru konkrétního výdejního místa z více jak 2 000 poboček. Na vybrané místo bude zásilka doručena a zde si zásilku následně i vyzvednete. Jakmile předáme balíček Zásilkovně, obdržíte e-mail od dopravce, kde můžete sledovat průběžnou cestu balíčku online. O doručení do cílové destinace a výzvě k vyzvednutí budete informování prostřednictvím e-mailu a SMS zprávy. K vyzvednutí nepotřebujete občanský průkaz. Balíček může vyzvednout kdokoliv kdo bude mít heslo k vyzvednutí. Lhůtu na vyzvednutí je možné prodloužit až na více než 21 dní. (nutné nás kontaktovat)
Základní cena doručení prostřednictvím Zásilkovny je 6€
Obchodní podmínky a reklamační řád:
Standardizovaný pro Česko a Slovensko – naleznete v samostatném článku
Platební podmínky:
Standardizované pro Česko a Slovensko – naleznete v samostatném článku
V případě jakýkoliv nejasností či nesrovnalostí nás neváhejte kontaktovat.